Dresscode

Omg kan ni förstå jag får på mig min studentklänning! Jag trodde aldrig att det skulle gå eftersom den var i minsta laget redan då för 6 år sedan. Tänk att det också är 6 år sedan ren, snart är jag ju gammal haha. Nu skulle jag väldigt gärna vilja använda den i sommar för jag älskar klänningen. Vi ska på bröllop och det skulle vara ett passligt tillfälle, men nu är jag lite osäker om den är okej att ha på ett bröllop. Den är vit med svarta blommor, är det då fel när man inte ska ha vitt på ett bröllop? Är det så stor skillnad?

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

9 thoughts on “Dresscode”

  1. Jag sku bra kunna använda min igen, men är lite för liten;) klart du kan ha den! Ha lite mer vågade smycken till så kan man inte ta fel på bruden o dig:)

    1. Det var ju ett bra tips. Jag är så dålig på smycken bara, har ingen aning vad som är snyggt. Nuförtiden använder jag aldrig något, när jag nångång kommer ihåg att lägga örhängen så får jag sjuka öron 😛

  2. Sätt in en bild på den så kan jag vara till större hjälp 😉 Varför skulle du inte kunna ha den? Du kan alltid matcha in de svarta blommorna med svarta skor eller en svart liten väska.. 🙂 Alla borde väl ändå veta vem som är bruden och vem som inte är de..för då är dom nog på helt fel ställe 😉

    1. Haha joo man tycker ju de 😀 Jag tycker nog att jag kan ha den, vill bara vara säker att jag nu inte är helt fel ute. Svarta skor, svart bolero och svart väska tänkte jag ändå ha. Inte kan man nu tro att jag är bruden åtminstone tycker jag 😀

Kommentera

