Blog Award

Jag fick en blog award av Charlotta. Jag gör lika som sist och svarar på frågorna, tyvärr är jag för lat för att hitta på egna igen. Kanske inspirationen infinner sig senare.

  1. Vilken är din favorit träningsform?
    Oh no, det är så länge sedan som jag har tränat riktigt ordentligt. Friidrott var ju min sport och längdhopp och tre-steg favoriterna. Det kan jag ju säga att jag hatar att länka/jogga. Ändå är det den träningsform som jag mest använder mig av om jag tränar, effektivt är det ju men jag hatar varje sekund av det. Plankan älskar jag, är lite för lat med den bara.
  2. Din bravurrätt i köket?
    Jag är verkligen ingen superkock men jag gillar att laga mat. Just nu försöker jag lära mig att laga lite vanlig husmanskost och försöker få vår mat lite mer varierande. Köttbullar är jag bra på, förutom att de faller ihop. Pizza har jag också alltid varit bra på och sen broilersås med wokgrönsaker. Ingen invecklad mat hos oss. Biff är däremot något som jag är usel på att laga, det skulle jag vilja lära mig.
  3. Bästa feel-good sången just nu?
    Jag är så dålig på musik för tillfället, lyssnar endast på radio i bilen. Men en favorit just nu är Passenger – Let her go.
  4. Vart tänker du resa till nästa?
    Tja, nästa resa blir nog inte så långt bort, inte så länge jag ska vara vårdledig. Men vi har pratat om Estland, till Pärnu skulle vi gärna åka i sommar.
  5. Vad ser du mest framemot i sommar?
    Jag ser verkligen fram emot att få vara hemma med Adrian hela sommaren. Jag ska faktiskt njuta och ta ut allt av sommaren eftersom det antagligen blir jobb sen till hösten. Sen ser jag fram emot Bens semester när vi alla tre får vara tillsammans i några veckor. Hoppas på en sommar med fint väder nu efter den här istids vintern!
Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

