Sotarmurre

Klockan är tolv och jag är helt färdig. Vi började med att åka och storhandla inför påsken imorse. Jag önskar att man kunde få allt från en butik för nu måste vi till tre olika och suck ett sånt bökas ut och in från bilen. Men nu borde vi klara påsken utan att svälta. Och jag köpte inte en enda limsa eller påskägg, men lite choko som jag ska baka lite gott av. Och glass. När vi kom hem så kom sotaren. Adrian var väldigt intresserad av den här svarta mannen som kom till oss. Tänk att vara täckt i sot alla dagar, blä. Nu har jag äntligen tid att dricka lite kaffe. Fast egentligen borde vi äta lunch och Adrian vila. Puh. Och så märkte jag att det har kommit nya avsnitt av OC Real Houswifes utan att jag vetat om det. Så nu har jag missat några avsnitt, och det är nog lite katastrof i mitt hemmaliv. Annars är allt bra idag.

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

