Påfyllning i klädskåpet

Jag var så ivrig att börja träna men när ska man egentligen hinna?! Ikväll blev det besök hos bekanta och imorgon ska vi iväg och se på en begagnad bilstol till andra bilen. Så på fredagen kanske jag hinner. Jag måste nog damma av zumba spelet. Men vi kom åtminstone hem med en kass kläder idag. Bl.a. nya finskjortor i större storlekar, lite pyjamasar, tröjor och regnkläder till hösten. Jag väntar så på barnloppiset om ett par veckor. Vi måste verkligen fylla på med storlek 80. Större storlekar börjar vi ha massor av eftersom syrran hämtade några lådor men 80 har jag på något vis hoppat över och de behöver vi ju nu riktigt snart. Jag tycker ännu också att det är roligare att shoppa barnkläder än kläder åt mig själv. Stört. Sen syndade jag och åt ett kex idag. Det är svårt när det finns framdukat och jag vill inte säga nej när jag inte är så bekant med bjudaren.
Nu måste jag sova. Vi har fysio imorgon klockan 10 och jag känner redan av stressen vi kommer att ha imorgon. Ingen skillnad hur tidigt jag stiger upp så blir det bråttom och nu har Adde dessutom sovit till 9.30 några dagar. Behöver jag säga att jag inte ser fram emot morgnarna när jobb och dagis börjar.

20130403-224708.jpg
Adde hade på sig sina nya vårkläder idag, så fin!

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

2 reaktioner till “Påfyllning i klädskåpet”

Kommentera

