Senaste hos oss

Hänt här då? Jo vi har grillat årets först biff. Det var såå gott! Men vi konstaterade att vi måste köpa en grilltång i år.
Adde lärde sig att åla igår. Han ska nog ändå ha något väldigt intressant framför sig för att han ska dra sig fram, annars ids han inte. Men han kan åtminstone.
Milo är försvunnen. Antagligen kommer han hem som om ingenting har hänt men man blir ju orolig när han har varit mycket i slagsmål på sista tiden.
Adde har åkt i nya bilstolen idag och den fick godkänt. Det enda jag inte riktigt gillar är bältet som vill bli i tvinn. Eller så är det jag som inte förstår mig på det. Det tog nämligen en god stund igår innan jag förstod hur man skulle få fast det.
Lite mera borde vi väl ha varit ute idag för imorgon har de väntat snö.

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

