Twilight nörden

Jag har just sett sista Twilight filmen. Så mycket som man nu hinner se mellan blöjbyten, matas och tröstas när man slår sig. Den var lika bra som alla andra och jag bölade, som jag gör till det mesta nuförtiden. Jag älskade böckerna och älskar filmerna nästan ännu mera. Antagligen för att alla karaktärer är så mycket snyggare i filmerna än i huvudet på mig när jag läste böckerna. En riktig Twilight nörd är jag nog verkligen. Så synd att det var sista filmen redan. Tur så kan man se dem om och om igen hur många gånger som helst 😉

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

