Loppisfyndat

Visst hittade jag en del idag. Det är ganska skönt när man vet vad man behöver och inte kommer hem med tusen bodyn som sen ändå inte blir använda. En sak hade jag hoppats på till och det var en halare till hösten men det hittade jag inte. Det får bli ett försök till i Karis nästa söndag. Egentligen tycker jag det är ganska jobbigt med de här loppisarna med mycket folk och trångt, man slipper inte riktigt till och se. Jag tittar nog hellre i lugn och ro. Men det är ändå så förmånligt så jag måste dit och tråmas. Dagens fynd blev några bodyn, pyjamasar och en hög velourbyxor. Jag älskar dem, eller Lindex byxor överlag de funkar bäst på Adrian.

20130421-135622.jpg

20130421-135713.jpg

20130421-135729.jpg

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

