Klätterpojken

Här fortsätter klättrandet. Han ska upp mot allt som han räcks till på knä. Dammsugaren är en favorit, dit ålar han i raserfart. Han har roligt åtminstone fast han faller och slår sig lite. Själv tänkte jag ta det ganska lugnt idag i regnet. Jag ska bara laga lite babymat och lite vuxenmat. Sen får det bli en myskväll när vi en gång alla är hemma.

20130426-152334.jpg

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

4 reaktioner till “Klätterpojken”

      1. Same here, same here. Miliam springer undan och Emelia kommer med full fräs efter! Det bästa är ändå när hon blir ‘avdammsugad’ 😉

Kommentera

