Utveckling

Jag kan inte sluta förvånas över hur mycket Adrian har utvecklats helt plötsligt. Han grejar på för sig själv hela tiden och ena stunden man ser till honom så står han, andra ålar han och tredje sitter han. Allt klarar han plötsligt själv och faller inte ens och slår sig så mycket. Det var ju alldeles just som han inte ens kunde åla och nu kan han så mycket. Inatt kunde han också vakna 3.30 och börja stå upp i sängen. Han som annars aldrig vaknar på natten. Dessutom började brandvarnaren pipa att batteriet var slut inatt så jag var ganska irriterad på att bli störd i sömnen hela tiden. Men nu är det fredag och helg igen, så sköönt!

20130503-172149.jpg

20130503-172207.jpg

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

2 reaktioner till “Utveckling”

Kommentera

