Nattliga händelser

Jag har börjat vakna ofta av att Ben svänger sig i sängen och jag tror att det är Adrian som ligger bredvid mig och håller på att falla från sängen så jag försöker hinna få tag i honom. Alltså jag viftar omkring mig och slår till Ben så att också han vaknar. Jag vet inte varifrån det här har kommit men det har hänt flera nätter. Jag drömmer väl något om Adrian samtidigt och så när han rör på sig där bredvid så tror jag att han är Adrian och att han faller. Inatt började jag skratta åt mig själv när det hände. Det är så komiskt när jag vaknar med hjärtat i halsgropen och river i stackars Ben som bara svänger på sig lite.

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

