Onsdag

Solen hittade fram till sist idag så vi hängde lite här ute på gården, gungade och gick en kort promenad med Hugo. Våra sommargästgrannar har nu flyttat hit också och Ben klippte gräset för första gången idag. Det doftade gott av nyklippt gräs och Adde stod i soffan och tittade på pappa som körde runt där ute. Något bra väder för byket var det inte idag för handdukarna som hängde ute hela dagen var ännu fuktiga när jag tog in dem ikväll. Jag tror att den friska luften tar på Adde för idag har han sovit rekordmycket. Först sov han två timmar och andra gången lite på en timme. Andra gången sov han i en sån konstig ställning. Det såg helt ut som om han hade suttit och lekt och så plötsligt bara somnat. Om det är fint väder imorgon så ska jag tvätta våra vinterkläder så vi får dom bort från skåpen och plats för annat. Sen borde jag ta itu med fönstertvätten men det nappar nog inte det minsta.

20130515-232240.jpg

20130515-232302.jpg

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

