Ny favorit

Nu tror jag att vi har hittat en favorit bland barnmaten. Idag testade vi Bonas grönsakspasta med basilika. Det är sällan som han äter med sån fart som han gjorde nu. Han bara gapade och hela portionen for i raserfart. Den doftade riktigt gott när jag öppnade burken, till skillnad från de flesta sorter som alla doftar precis lika. Den här ska jag nog köpa på nytt. Sen borde jag fylla på vårt eget förråd med något nytt också, nu är det väldigt enformigt där i frysen.
Jag har också ringt och tackat ja till dagisplatsen idag. Föreståndaren var super trevlig och nu är det bara att vänta på inskolningen. Spännande!

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

