Tumis lördag

Adde var lite krasslig igår så vi trodde att han höll på att bli sjuk. Det verkar ändå inte riktigt så, men svårt att veta, det kan ju vara tänderna också. Näsan rann på honom och han kändes lite varm, han åt ingen mat på hela dagen och var väldigt trött. Han sov över 2 timmar första turen och 1,5 timme andra. Sen sov han som en stock genom hela natten och vaknade först 8.20 idag. Näsan rinner ännu och han ville inte äta, han åt först när gröten var kall så kanske det faktiskt är tänderna. Men vi får se. Vi är på tumis hela dagen idag för Ben åkte just iväg på svensexa. Hoppas solen kommer fram och de får en bra dag. Vi ska se vad vi hitttar på för skoj idag. Bara Adde har vilat så ska vi åtminstone åka och handla lite.

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

2 thoughts on “Tumis lördag”

    1. Usch så länge sku jag int vilja vara ensam. Idag har det varit helt skönt, eller inte dagen men kvällen, sällan jag får någon egen tid 🙂

Kommentera

