Dagen efter

Det blev en bra dag igår. Adde var lite ledsen i några omgångar, det är nog tänder på väg nu. Vi drack kaffe hos mina föräldrar och Adde bekantade sig med sandlådan. Han åt nästan mera sand och gräs än han åt mat igår. Sen kom vi hem och när Adde hade tagit natt så hade jag en skön kväll. Det är sällan som jag har någon egentid nu så det här var lite det för mig. Jag åt och drack gott och såg en romantisk komedi i lugn och ro. Det blev The Vow. Den var helt bra men ingen höjdare, jag hade lite högre förväntningar. Jag stannade uppe länge för att bli riktigt trött och kunna somna. Jag har blivit helt sömnhandikappad och kan inte somna utan Ben. Så jag bara slumrade lite innan han kom hem. Men det konstiga var att jag inte kunde somna sen ändå fast han var hemma. Så idag känns det som om jag hade varit med på fest igår, lite urvriden trasa.

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

