Ett snabbt hej

Ojdå jag har ju inte bloggat på en halv vecka. Nej så går det när man försöker jobba lite med barn och hund med sig. Vi har inte varit hemma mycket mer än för att äta morgon- och kvällsgröt nu sen onsdagen. Dessutom har Ben jobbat så asigt långa dagar så jag har varit mycket ensam med Adde. Jag lyfter på hatten för alla ensamstående föräldrar. Själv var jag ett vrak efter tre dagar och då har jag ju ändå bara en ganska snäll unge att ta hand om. Hur som helst så ska jag försöka blogga mer imorgon för då är vi lediga. Vi ska endast på jakt efter födelsedagspresent åt mina guddöttrar i Amerika, sen ska vi bara vara hemma och slita på soffan. Så vi hörs mera då!

20130609-215810.jpg

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

