Snart midsommar

Jag har helt tappat bort mig med veckodagarna och kan inte förstå att det är onsdag idag, och midsommarafton i övermorgon. Vi var och handlade allting färdigt idag och tur det för det var nog helt tillräckligt med folk i butiken redan idag. Vi har inte planerna helt på det klara ännu. Klart är att vi ska hänga med våra bådas familjer men var vi är vilken dag har vi inte bestämt. Och så tänkte vi åka ner till ruinerna och se på midsommarstången. Det kanske blir en tradition då det här blir andra året vi är där. Det ska bli skönt med en helg tillsammans, lugnt med släktingar och barn, mycket god mat och kanske en cider.

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

