Måndag och rådis

Dagens rådgivning gick bra. Adrian sa inte ett pip när han fick sprutan, tuff kille. Nu är han 77,5cm och 9230g stor. Som det nu ser ut så får han mera min kroppsform än pappas.
Här hemma blev han en riktig suris efter maten så jag la honom för att vila en stund. Han har bökat på åtminstone en halvtimme nu men inte somnat. Han får ligga där så länge han är nöjd så kanske han vilar åtminstone fast han inte sover. Själv borde jag dammsuga men det lockar mera att vila lite själv också. Det är så tråkigt när man är lite hemma för då måste man bara göra alla äckliga hushållssysslor sen då man en gång är hemma. Kanske vi överlever tills imorgon med lite skit i knutarna.

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

2 reaktioner till “Måndag och rådis”

  1. Bättre lite skit i knutarna än ett rent helvete 🙂 Nästa vecka ska Jon få spruta, och jag fasar redan, hoppas han är lika stoisk som din Adrian.

    1. Helt rätt 🙂 För oss har alla sprutor gått riktigt bra, lite har han bara skrikit till ibland. Idag skulle det vara en värre sort som alltid brukar få igång brandalarm sa hon så jag var lite förvånad. Roligt är det nog inte att se sin egen lilla få ont :/

Kommentera

