No more fysio

Idag är det fest hos oss, för vet ni vi har idag gått sista gången på fysio! Äntligen! Som jag har väntat på det här, han har ju utvecklats så bra på sista tiden så jag har inte sett någon orsak att gå dit längre. Dessutom har man ju annat att göra på sommaren känns det som. Så nästan nio månader blev det för oss och idag skildes vi också utan strid. Allt känns bra.

Nu är vi i Ingå och ska stanna övernatten. Jag njuter av fungerande dator och tv-kanaler. Jag har fixat igång min Skype så jag ska kunna prata med dem dit i USA nu. Jag hade ju såklart glömt lösenordet och sen ännu bytt e-post. Sen kollade jag igenom lite gamla bilder på mammas dator och hittade några på en nyfödd liten Adde. Snart är det ett år sen. Adde han traskar på. Jag skulle kunna säga att han går lika mycket som han kryper nu. Och vi har den där striden om blommorna här igen. Kanske han lär sig snart.

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

