Babykläder

Idag tog jag äntligen tag i saken och plockade bort alla bodyn i storlek 74 och fick bättre utrymme i Addes klädlådor. Byxorna är ännu passliga i 74 men bodyna är lite väl tight nu. Jag passade samtidigt på att gå igenom alla babykläder och ordna upp dem. Jag borde ännu köpa lite lådor för jag skulle helst ha alla storlekar i egen låda istället för allt inklämt i FPA lådan så som nu. Jag blev riktigt sentimental, tänk att han har varit så där liten och gud så mycket fina kläder vi har. Hoppas verkligen att vi får användning för dem en gång till. Lite har jag sålt eller gett bort, det är ingen vits att spara sånt som vi aldrig använt nu, då använder vi det knappast med följande barn heller. Men det mesta är så fint att jag absolut inte vill sälja. Jag blev riktigt glad när jag plockade fram bodyna i storlek 80 också för vi har en hel del snyggt där. Jag har äntligen lärt mig att bara köpa sånt som jag verkligen gillar och vet att vi använder.

20130727-113654.jpg

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

