Gracon

Nu har vi hunnit testa resevagnen lite och den verkar just så bra som jag trodde. Igår tog jag ut den på en liten länk här hemma och Adde t.o.m. somnade så den fick klart godkänt. Det är väldigt ovant när den svänger så mycket lättare än Brion. Mest ovant är det ändå när Adde åker framåtvänd i den. Men jag gillar att den har ett fönster på suffletten så man ser honom och vad han grejar med. Idag testade vi den lite hos farmor och farfar på sandväg. Det gick ju helt bra men nog har jag hellre den vanliga vagnen där. Super kommer den här att vara om vi nu skulle komma oss för att åka och shoppa, eller på något evenemang.

20130728-213012.jpg

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

