Skor

Idag åkte vi iväg på lite ärenden och för att spana efter gummistövlar. Hem kom vi utan stövlar men med två par vinterskor istället. Det var ju också bra fynd fast de inte behövs riktigt ännu. Ett par Kavat och ett par Viking gore-tex. Nu ska vi nog överleva vintern. Gummistövlar måste vi ännu få tag på till dagisstarten. Jag köper helst second hand så jag får spana lite ännu. Annars börjar vi ha allt klart till dagis tror jag. En till Laban snuttefilt har jag beställt så att han kan ha en som alltid finns i dagis. Regnkläder och hösthalare har vi också. Spännande, nästa vecka ska jag ringa och höra vilken dag vi ska komma och börja inskolningen.

20130809-143818.jpg

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

3 reaktioner till “Skor”

Kommentera

