Mössa

Jag skulle borde ge mig på jakt efter en höstmössa åt Adde nu när det tydligen börjar bli höst. Alla mössor vi har börjar vara för små så det är dags för en ny. Jag tog en titt på Lindex hemsida här en dag, helt enkelt för att det alltid är enklast att handla från Lindex när det är nära. Men jag hittade ingen som jag riktigt gillade. Helst skulle jag vilja ha en färggrann men enfärgad mössa, utan en massa mönster. Det är sällan man ser enfärgade mössor eller enfärgade kläder överlag utan en massa bilder och skrapel på. Det blir väl mössjakt någon dag, om jag inte blir lat och det blir Lindex ändå.

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

4 reaktioner till “Mössa”

Kommentera

