Nya tider

Det har varit skönt med lite sol idag. Det blev ändå inte så mycket utomhusvistelse för oss. Vi har försökt att börja ställa om oss till jobb och dagistider nu. Det var lite tajmas med Addes dagssömn så att han sen skulle vara redo för sängen lite tidigare ikväll. Men det gick bra och han fick lägga sig för natten redan kl.20 idag och somnade snabbt som vanligt. Kvällen har känts så lång när det har varit tyst och stilla redan två timmar. Det ska bli intressant att se när han vaknar imorgon och hur det börjar gå. Kanske han får börja gå ännu tidigare i säng så att han vaknar passligt sen, men det får vi se. Nu borde jag bara lära mig själv att gå och sova lite tidigare på kvällen också. Första veckan kommer att vara döden för mig har jag på känn.

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

