Tack mamma

Dagens absolut bästa var när mamma ringde och sa att maten är klar om en timme om vi kommer hit. Självklart! Jag har haft en dålig helg, lite deppis, så jag var lycklig när jag slapp laga mat idag utan istället fick sätta mig vid ett dukat bord. Dessutom fanns det andra som kunde springa efter Adde lite. En riktigt bra söndag blev det så egentligen var det nog bara gårdagen som var dålig. Imorgon har vi inga större planer än att vi måste handla mat. Något måste vi väl hitta på så att vi inte blir tokiga på varandra när vi ska vara på tumis hela dagen. Sen på tisdag blir det första besöket till dagis, spännis!

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

