Trötta typer

Ifall någon undrar hur vi har det så kan jag berätta att Adde somnade på köksgolvet idag när jag höll på och diskade efter kockandet av morgondagens mat. Han var så trött så trött redan när jag sökte honom från dagis. Skulle jag ha lagt ner mig bredvid honom så skulle jag säkert också ha somnat. Sådant här idag. Godnatt.

20130904-210633.jpg

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

4 reaktioner till “Trötta typer”

Kommentera

