Äntligen helg

Snart kan jag ta fredag och gå hem från jobbet. Det har gått väldigt bra idag och jag känner mig nöjd med vad jag har fått gjort. Det ska bli så otroligt skönt med två lediga dagar nu. Jag saknar Adrian så mycket så här i slutet på veckan när vi knappt har hunnit umgås alls på hela veckan. Så nu ska vi bara busa hela helgen. Tur så har jag hans bild som bakgrund på min jobbdator så jag kan titta på honom här på dagarna. Tyvärr så ska Ben på en kurs imorgon så riktigt hela helgen får vi inte vara hela familjen tillsammans. Vi får väl passa på att städa och annat tråkigt så länge han är borta. Får nu se om Adrian alls vill komma hem idag, vi fick nämligen veta igår på föräldramötet att han har blivit väldigt nära med den jämnåriga flickan där på dagis. De brukar kramas och pussas. Hihi.

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

