Mammas mysgubbe

Jag har njutit så mycket ikväll av att få vara med Adde. Det är liksom annorlunda den här kvällen när man vet att imorgon får vi vara hemma och inte behöver stressa iväg på morgonen. Vi låg en timme i vår säng och myste tillsammans och vilade lite. Mest var nog Adde bara och petade på mig men lite kramas blev det också. Den här senaste veckan har han blivit mera famnbarn. Han kommer ofta till en och sträcker upp armarna och vill vara i famnen. Mysigt. Han hade faktiskt sovit två timmar på dagen idag, men ändå blev han trött ikväll. Vi tittade på lite Byggare Bob innan det var dags för kvällsgröt och sängen och han höll på att somna i soffan. Han tycker om Bob när det finns mycket olika maskiner där. Nu njuter jag ännu av en stund lugn och ro för mig själv och tittar på Ensam mamma söker. Sen blir det nog sängen för mig också så att jag orkar upp imorgon med Adde, inga sovmorgnar här längre.

20130913-212612.jpg

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

