Fina kusiner

Igår var vi på lite kalas till min guddotter. Hon var lycklig över Monster High dockan vi gav till present. Men huhu så de där dockorna ser ut, långa, spinkiga och konstiga. Adde har börjat vara lite blyg ibland när det är folk som han sällan ser. Så först ville han bara vara i min famn när kusinerna busade runt oss men ganska snabbt blev han varm i kläderna och busade med dem. Roligt att se att de kan börja leka lite med varann nu. Syrran tog några fina bilder och vi fick god kaka.

20130916-203409.jpg

20130916-203430.jpg

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

