Måndag

Idag är det nog bara måndag rakt igenom. Jag sov inte så bra inatt och har varit trött idag. Funderade flera gånger på jobbet vad f*n jag egentligen höll på med, yrade bara. När jag kom hem orkade jag bara laga mat och äta så mycket att jag sen rullade till sängen och blev där. Tur att det är måndag bara en dag i veckan. Adde vaknade tidigt idag men har varit på gott humör ändå. Han hade också sovit 2h i dagis så det börjar se ljusare ut på den fronten. Alla tyckte dessutom att han var så stilig me sitt nyklippta hår, hehe. Idag har mina föräldrar kommit hem från sin Lapplands resa, jag har saknat dem så det ska bli roligt att träffa dem snart.

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

