Seg vecka

Imorse kände jag mig mycket piggare än igår. Vi vaknade båda kring 6.30. Efter lunch blev jag sen igen så sjukt trött, kändes som om jag skulle behöva tändstickor i ögonen för att de skulle hållas uppe. Så resten av dagen har varit trög. Det blir att hoppas på en ännu bättre dag imorgon. När jag kom hem med Adde idag så var Ben och min pappa ren i full gång med vedliderbygget. Pappa hade tydligen inte kunnat hålla sig fast de kom hem först igår från sin resa. Snart är det nog färdigt ren, sen får de ta tag i följande projekt. För här tar projekten nog aldrig slut.

20130917-211917.jpg

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

