Trötta och yra

Jag har inte orkat blogga för det enda jag skulle ha att komma med skulle vara mitt gnäll om hur trött jag är. Jag förstår inte hur jag kan vara så slut när jag ändå sover bra. Imorgon ska jag nog ändå till marknaden hur trött jag än är. Sen slocknar jag väl samtidigt som Adde men det må då vara. Idag tappade jag också min telefon rakt på min tå. Aj tusan så sjukt det tog, jag skulle aldrig ha trott det. Tur så var det stortån annars skulle den väl ha gått av. Nu är den istället bara blå och svullen. Håhå klumpiga jag här. Men priset tar nog ändå Ben som kom hem med Adde från dagis idag utan både skor och halare. Det ska nog vara en karl till det.
Nu ska jag se på Salkkarit och vänta att tvättmaskinen blir klar. Snart helg, tack och lov.

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

2 thoughts on “Trötta och yra”

Kommentera

