Can you see me?

Jag kan bara inte låta bli att kommentera Krista Siegfrids nya låt. Herregud så bra den är! Jag har nog alltid tyckt att hon är helt bra, men nu med en sån här låt så blev hon många gånger bättre i mina ögon (öron). Det är så annorlunda att höra henne sjunga en ballad, och hon gör det så bra. Att den sen ännu har en så fin story bakom sig gör ju den inte alls sämre. Jag som aldrig ens har förlorat någon nära mig ännu lipar ändå varje gång jag hör den. SÅ fin, verkligen. Bra Krista!

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

2 reaktioner till “Can you see me?”

  1. Jag tycker också helt sjukt mycket om den! Hörde den för en tid sen i radio o tog den sedan till Spotify o brukar lyssna på den när jag får pappa- längtan.

Lämna en kommentar