Dagens upptäckt

Idag hittade vi en ny tand hos Adde. Förra veckan sov han oroligt och vi undrade då om det var tänder på väg. Jag har sett efter alltid nu och då men ingen tand har det kommit och ingen har heller varit riktigt nära. Men det är ju inte så konstigt då jag har kollat efter fram- och hörntänder och han nu fick en kindtand. Konstig ordning på hans tänder. Men bra så, jag var nämligen i den tron att kindtänderna är värre att få, men det gick ganska smärtfritt. Vi märkte ju inte ens att den kom. Så nu har han 7 tänder.

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

