Måndag igen

Veckorna består bara av måndagar och fredagar tror jag. Det går lite väl fort nu, jag hinner inte med så har det gått en vecka igen.

Igår var en bra dag. Efter loppiset hängde vi hos famo och fafa. Adde mådde bra, pigg, glad, feberfri och magen i skick. Men så kom natten och han vaknade mååånga gånger och skrek. Så tydligen kommer det ännu flera tänder. Suck. Nu har han vaknat en gång redan ikväll och skrikit, så det blir väl en likadan natt. Fast sömntimmarna blir många så är det inte alls samma sak när man vaknar hela tiden. Så godnatt för min del. Hoppas alla resterande tänder kommer nu på en gång.

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

2 reaktioner till “Måndag igen”

  1. Usch ändå att han ska lida! Prova att ge suppare till natten, den borde ta bort den värsta smärtan o göra att han då sku sova lite lugnaren

    1. Joo de e så konstigt för han somnar direkt på nytt som man lägger ner honom sen fast han först skriker. Men inatt sov han bättre, ja va upp bara en gång 🙂

Kommentera

