Skrik och skriv

Härliga fredag! Adde somnade som en stock efter duschen och jag hällde snabbt upp lonkeron i glaset och tände lite ljus t.o.m. på soffbordet. Det brinner i spisen och är riktigt mysigt. Känner jag oss rätt så sover vi om en timme, hehe. Jag gick tidigt och sova igår för jag var trött och hade huvudvärk men jag fick inte sömn. Jag funderade på en massa saker, mest examensarbetet. Sen när jag äntligen började slappna av och somna så vaknade Adde. Jag steg upp sex gånger och la honom tillbaka, sen vaknade han ordentligt och skrek som en tok. Ingenting hjälpte, sen blev det ännu blöjbyte. Efter det slocknade han sen men låg ändå och hulkade länge ännu. Jag vet inte om han hade ont nånstans, nån tand eller något, eller om det var magen eller vad problemet var. Sen sov han som tur resten av natten. Likaså jag när jag äntligen somnade. Idag har jag varit en zombie och levt på kaffe. Jag fick ändå lite till skrivet på examensarbetet och skickade det igen en gång till handledaren. Jag skrev helt ärligt att nu vill jag bara ha det godkänt och skiter i vitsordet. Jag vill ha allt sånt här skit som har blivit på hälft bort nu. Hoppas det går vägen och jag får min examen snart. Men före det, fredagsmyyys.

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

