Jag börjar se ljuset i slutet av tunneln

Nej jag menar inte att jag håller på och tar mina sista andetag. Jag hade ett samtal med min handledare idag om mitt examensarbete. Vi börjar båda tro att det ska bli klart nu. Sen satt jag ännu två timmar efter jobbet och grejade med alla förändringar hon ville ha. Nu ska jag ännu skriva lite text till, avslutning och sammandrag. Sen kanske det är klart. Det känns bra, särskilt då jag igår fick brev att min studietid tar slut. Jag är såå färdig med att studera nu. Snaartsnart är det slut. Dessutom hämtade min arbetskompis en chokoplatta och en cokis åt mig när jag blev kvar där ensam idag och skriva. Så kanske jag orkar någon kväll till skriva så får jag se vad handledaren tycker sen igen. En bra dag idag fast jag knappt har hunnit se Adde alls.

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

2 reaktioner till “Jag börjar se ljuset i slutet av tunneln”

Kommentera

