Som vanligt: TGIF

Som vanligt är det sjuhuuukt skönt med fredag. Den här flunssan som har hållit sig ganska lindrig stör egentligen bara med täppt näsa och grym trötthet. Tröttheten kommer väl från att jag har täppt näsa och inte kan sova. Någon nässpray har jag inte heller hemma, efter graviditeten har det inte blivit av att köpa. Jag brukar faktiskt använda näskannan nuförtiden, men nu har jag varit för trött för det också. Så jag hoppas innerligt på att få en sovmorgon imorgon. De senaste dagarna har bådat gott för det, Adde har varit trött både på kvällarna och morgnarna. Vi får se hur det går. Nu gäller det bara att jobba ett par timmar till och sen hem och koka kaffe. Egentligen borde jag baka något till men jag orkar inte, serveringen får bestå av endast cake pops idag. Kanske något kex.

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

2 reaktioner till “Som vanligt: TGIF”

Kommentera

