Cirkus

Vi hade lite ståhej hos oss ikväll, till skillnad från min lugna dag. När vi hade ätit middag så blev Adde riktigt ledsen och ville inte sitta längre. Det är ett säkert tecken på att han har rumpan röd, vilket alltid händer när han får tänder. Så vi for till vessan för att tvätta. Sen släppte jag iväg honom till sovrummet för att sätta på en ny blöja. Nå på vägen så kissade han och så slintade han i det ännu till och föll pladask. Så det blev att byta alla kläder och duscha på nytt. Sen lade jag bara byxor på utan blöja så att han skulle få rumpan lite luftad, den var riktigt knallröd igen stackaren. Nå det gick kanske 15 minuter och så blev han plötsligt helt olycklig, då hade han kissat igen. Så det blev att byta igen. Sen gav jag redan upp med luftandet och lade blöja på igen. Salva till natten och så är det bra igen imorgon. Men nog hade vi cirkus här en stund, hehe. Försmak på potträningen kanske man kan kalla det.

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

5 reaktioner till “Cirkus”

      1. Nå bra att det hjälper Adde:) Vi ha int fått Bepanthen att funkka så bra så vi ha lagt annat:) Man måst no prova sigfram bara

Kommentera

