Flunssan fortsätter

Jag vet inte om min flunssa är något bättre alls idag. Igårkväll kändes det bättre men imorse var det samma sak igen. Jag kom nog ändå på jobb, jag har inte nerver att ligga hemma när jag inte ens har feber. Men jag är rädd för att jag snart har bihåleinflammation, så går det alltid när jag har flunssa länge och jag har redan lite känningar. Jag måste nog börja använda näskannan flitigt nu så kanske det går om. Dessutom måste jag dricka varm rom och gå i bastun sa Ben, så bäst är det väl att lyda. Det är ju bara två dagar nu så är det veckoslut så nog ska jag väl överleva. Adde var lite snorig imorse och nös, så jag hoppas att han inte blir sjuk.

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

2 reaktioner till “Flunssan fortsätter”

Kommentera

