Farsdag

Helgen har fortfarande gått i flunssans tecken. Igår var jag trött och snorig så jag låg mest på soffan. Bra var det för idag är det redan bättre. Adde var riktigt snorig igår men har idag också varit lite bättre men har istället hosta och är rosslig. Blir det inte bättre nu snart så måste vi nog fara till läkaren. Imorgon blir det nog ändå jobb och dagis för han har varit så pigg nu.

Farsdagen började med paketöppning hos oss. Adde hade gjort ett super fint kort i dagis. De hade tagit ett foto på honom och så hade han fått måla en ram själv. Jag hade lagat en mugg med foto på. En nöjd pappa hade vi. Vi började med att åka till gamla farfar och fira honom. Presenterna i år var olika bilder på Adde, såna som betyder något skilt för just den personen eller en från fotograferingen. Alla blev väldigt glada, och vi fick allt för mycket kaffe och kaka. Följande var farfar och efter det morfar. Så vi har varit på väg hela dagen idag och Adde har inte sovit annat i bilen. Ganska bra har det gått med tanke på det. Det är roligt att det finns så många släktingar kvar, men så här på högtider är det nog lite stressigt när man vet att alla så gärna vill ha besök. Tur att julen är flera dagar lång.

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

