Och det fortsätter

Så vi är hemma idag. Adde hostade så mycket inatt så jag bestämde mig för att ta honom till läkaren. Det var bara bortkastad tid, som vanligt vid hvc. Först fick vi vänta nästan en timme på vår tur. Vi hade tid 9.15 och när vi kom dit så var det tre stycken före oss. Hur fan är det ens möjligt?! Tur att han inte var sjukare för då hade jag nog inte viljat vara där. Sen lyssnade läkaren på lungorna och titta i öronen. Allt var bra så vi blev hemskickade utan någonting, bara sjukledigt två dagar igen. Tydligen är det en extra seg flunssa som nog ska gå om av sig själv, likaså hostan och slemmet. Jag hade ju nog verkligen hoppats på någon hostmedicin. Han hostar så att han är hes idag. Vi måste hitta någon bra privat station att gå till, så här kan man ju inte ha det.

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

2 reaktioner till “Och det fortsätter”

Kommentera

