Håller tummarna

Nu tror och hoppas jag att vi äntligen börjar vara på bättringsvägen. Igår mådde Adde ganska bra, men vi var ännu hemma för säkerhets skull. Jag snorar nu på ännu och har lite konstigt i bröstet, men jag klarar mig alltid bara Adde skulle bli frisk. Lite hosta har han ju ännu och näsan rinner lite men annars börjar det vara ganska bra tror jag. Så idag är han i dagis och jag på jobb. Det känns riktigt konstigt att vara på jobb, det är ju evigheter sen sist. Visst är det skönt att vara hemma ibland men inte när någon är sjuk så att man bara måste sitta inne. I och för sig så har Adde varit väldigt mysig och suttit mycket i famnen och kramats. Men frisk vill man ju vara. Det blir spännande att söka honom från dagis idag och höra hur han har mått, hoppas verkligen att det har gått bra så att vi kommer in i de vanliga banorna igen.

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

