Umgänge och mys

Vi har haft en bra dag idag. Eller Ben kanske inte håller med då han har jobbat hela dagen. Men jag och Adde har haft det bra. Imorse åkte vi iväg till min syster. Där blev det lek och umgänge några timmar och Adde kom hem med några ärvda leksaker. Roligt för honom att få lite nytt att leka med. Vi har faktiskt inte så mycket leksaker, det mesta är riktigt baby grejer. Men snart är det ju jul och sen svämmar det väl över med grejer här. Sen åkte vi en sväng via butiken efter lite mat på vägen hem. När vi precis kommit hem och fått allt uppackat så ringer min mamma och undrar om vi är hemma. Så vi fick kaffegäster för en stund. Roligt att inte behöva vara ensamma. Adde har inte sovit mycket idag på dagen men ändå har det gått förvånansvärt bra. Hoppas han sover extra bra inatt istället. Jag ligger och tittar på världens mysko svenska film och äter lite salta kex. Snart ska jag nog göra som resten av familjen och gå och sova. Imorgon har jag planerat en resa till Lojo, hoppas inget sätter käppar i hjulen för det. Tydligen ska det bli storm imorgon igen också. Som bonus en suddig bild från ett morgonmys i veckan.

20131116-221237.jpg

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

6 reaktioner till “Umgänge och mys”

      1. Nej jag förstår 😀 R ha jobba myky kvällar här nu o… Huh. Men vi hörs om det o så måst vi fara till den där butiken nu i veckan:)

Kommentera

