Stackars liten

Igår hade Adde sovit endast 45 minuter på dagen, så han var riktigt trött och gnällig hela kvällen så det blev sängen redan 19. Och så har han tänder på kommande igen. Det har ju faktiskt gått någon vecka sen sist nu igen. Men där emellan var han ju sen igen flunssig. Stackaren har något som bråkar hela tiden. De här dagarna som det är som värst när tänderna kommer är jobbiga, men som tur brukar det gå snabbt över. Så jag hoppas att det imorgon redan är bättre. Själv har jag nog sovit för lite eller något. Jag hade hem en burk från jobbet som jag hade haft mat i. Sen när jag skulle ha den så hade jag ingen aning vart jag lagt den. Jag visste att jag tog den från väskan men sen tog minnet slut. Jag sökte överallt och hittade den sen till sist i vedlådan. Jag hade slängt dit den med ett par pafflådor. Håhå lite råddig eller vadå.

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

