Funderar kring halare

Jag har redan börjat fundera lite på halare till våren. De vi hade nu på hösten var storlek 80 så de kommer inte att gå sen längre. Nu vet jag inte riktigt om jag ska köpa någon billig som jag gjorde nu, eller satsa på en dyrare. Jag skulle vilja ha en Polarn o Pyret, men de kostar ju en hel del ännu som begagnade. Sen igen så ska ju kvaliteten vara bra. Men och andra sidan så har de här två billiga vi nu haft varit helt tillräckligt bra. Men jag har ju tid på mig, så kanske jag skulle råka hitta en passlig i något skede, då får det nog bli en pop. Men sen är det storleken igen. Månne han drunknar i en 92? Tar jag en 86 så går den knappast på hösten också sen igen. Jaa, livets svåra val. Hurdana är pop halaren i storleken? Någon som har en 92?

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

