Granen

Ibland blir jag störd på mig själv för att jag vill prova på allt som snurrar på här i bloggvärlden. Som idag när jag tänkte att jag skulle vika en sån där bokgran. Det är ju ett enkelt pyssel istället för julkorten som det inte blev något av idag (jag hade köpt en för tunn penna som dessutom inte ens funkade). Men att vika 147 sidor tog en evighet och jag fick sjuka fingrar. Dessutom blev den ganska ojämn och särskilt där första och sista sidan möts. Nå den duger bra åt oss, och jag har ju gjort den själv. Men så enkelt var det inte som det ser ut på allas fina bilder. Jag undrar om det här kommer att vara vår enda julgran i år. Jag vill ju verkligen ha en riktig gran, det ska liksom vara på julen. Men med vår lilla terrorist i huset så kommer nog inte granen att stå säker. Men det är väl bara att ta den striden.

20131127-215206.jpg

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

2 thoughts on “Granen”

Kommentera

