Smartpost

Idag har jag för första gången använt mig av en paketautomat och Smartpost. Jag måste säga att det är verkligen smart. Det tog inte ens en minut så hade jag mitt paket. Jag hoppas att man kan börja beställa från alla ställen med Smartpost snart. Vad fanns det i paketet då? Nå en Polarn o Pyret dräkt som jag haffade för 30€ inklusive postavgift. Ett bra köp måste jag säga. Den är mega stor ännu men förhoppningsvis går den i vår och höst. Nu behöver vi bara en större windfleece till. Windfleecen är nog det bästa plagget vill jag påstå.

20131129-114147.jpg

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

