Julfest

Vilken bra fest det var igår! Jag hade verkligen roligt och tror att alla andra också hade det. Jag var t.o.m. i bastun och sen och simma i havet. Det var sjukt kallt om fötterna men annars rätt så skönt. Maten var också god och fiilisen på topp. Vi kom därifrån redan lite före 24 och jag var sjukt sugen på att fara vidare. Tur att det inte blev något ändå, jag är tillräckligt trött idag ändå. Men som tur mår jag inte dåligt. Någon julöppning blir det nog ändå inte för oss. Ben fick bråttom med båten och jag orkar verkligen inte släpa iväg oss ensam någonstans. Vi myser hemma istället för att se på Mumin ute i kylan.

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

