Äntligen är allt klart!

Orsaken till min dåliga uppdatering stavas examensarbete. Arbetet är klart och idag skrev jag mognadsprov och presenterade. Presentationen är antagligen boven då mina insomningssvårigheter har kommit tillbaka. Jag har alltså stressat och sovit skit i en vecka. Helt i onödan såklart, allt gick ju bra men såna här situationer är inte för mig. Nu väntar jag bara på att mognadsprovet ska bli rättat och sen ska jag skicka in ansökan om betyg. Jag lämnade t.o.m. tillbaka nyckeln idag. Vilken härlig känsla! Nu sitter jag på tåget på väg hem. Eller tåget till Kyrkslätt och sen bilen via Ingå och söka Adde och sen hem. Vi sov båda där inatt då jag skulle iväg redan efter 6 imorse. Lite konstigt att sova i mitt gamla rum och sen ännu fara till skolan. Det blev riktigt som förr i tiden. Jag funderade på att bli i stan och shoppa lite när jag en gång var där men jag orkade inte. Jag vill bara hem och krama om min familj, det känns som om jag knappt har hunnit se dem på sistone. Dessutom råkade jag hitta H&M i köpcentret bredvid skolan när jag var och köpte godis så jag handlade lite där. Vad jag vet så har det inte funnits H&M där tidigare, eller så har jag helt missat något. Förstås blev det bara barnkläder, det är bara enklare och roligare att handla det. Ikväll ska jag dricka en cider och förhoppningsvis somna som en stock. Det är en sån otrolig lättnad just nu. Och bara betygsansökan är inskickad och betyget i handen på nyårsafton så är det ännu bättre. Det som skulle bli 3 snabba år blev 4,5 långa år men jag fixade det till sist. Tack för mig Arcada.

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

8 thoughts on “Äntligen är allt klart!”

Kommentera

