För lätt?

Jag kunde knappt tro att det var sant när vi la Adde i säng ikväll och han jollrade på en stund så som han alltid brukar och sen somnade han. Utan att skrika eller gråta någonting eller ens fråga om tutten. Så här enkelt kan det ju inte gå att bli av med den.

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

11 reaktioner till “För lätt?”

    1. Joo. Idag blev det gallskrik igen. Han såg en bild på sig själv med tutt och efter det pratade han mycket om tuttu. Jag måste nog byta bakgrund på telefon 🙂

Kommentera

